-PenTeman-

Pejam celik, pejam celik..wow sekarang aku dah pun menghabiskan masaku di UNiSEL selama kurang lebih satu tahun, aku mula merasakan masaku berlalu begitu cepat..Disamping bebanan tugas yang aku galas sebagai Majlis Perwakilan Pelajar(MPP) UNiSEL diharapkan tidak menjejaskan pointer yang Alhamdulillah okey..Banyak perancangan “Fokus” yang aku rancangkan untuk sem mendatang..Pelbagai susun atur masa yang telah aku tetapkan..Tak kurang juga dengan program MPPUNiSEL yang bakal aku bekerjasama dengan Ahmed..Semuanya atas bantuan rakan-rakan sepemimpinan MPPUNiSEL..Terima kasih ingin aku tebarkan bermula dari pucuk pimpinan hingga ke akar umbi..Apa yang pasti sem mendatang ini lebih mencabar dari sebelumnya memandangkan subjek yang bakalan aku ambil juga “boleh tahan”..Insyaallah dengan usaha dan keikhlasan beserta tawakal akan dipermudahkan oleh-NYA..

Disamping itu banyak pengisian program yang telah disusun atur, samada oleh HEPUNiSEL, MPPUNiSEL dan pihak-pihak lain..Disini ingin aku kongsikan bersama, program mendatang yang bakalan aku sertai…

• 30,31hb julai hingga 1 ogos 2009 – Program Industrial Career Education

Fair(ICE) 2009..

• 2hb ogos 2009 – Pendaftaran Fasilitator Minggu Tekad Siswa(FMTS)..

• 3-5hb ogos 2009 – Induksi Fesilitator Minggu Tekad Siswa(FMTS), Ampang Pecah

Hulu Sel..

• 8-13hb ogos 2009 – Minggu Tekad Siswa(MTS)/Minggu Orentasi..

• 12hb ogos 2009 – Pendaftaran Masuk Tahun Ke-2..

Alhamdulillah..Sesungguhnya masa yang aku luangkan sekurang-kurangnya tidak pada tempat yang Lagho..Kesibukan yang aku terima banyak mengajar aku menjadi insan yang berguna..Diharapkan Pada tahun dua nanti aku akan dipermudahkan pengajiaan dan kepimpinan..INSYAALLAH…

~Kepimpinan dan pengajian yang seiring memacu keperibadian yang unggul~

Comments (1)

On July 30, 2009 at 11:41 AM , Adiba zehan said...

emm sekejap jek kan..dh msuk ke thun 2 kiter study..huhu just wanna wish u gud luck, manage ur time wisely...salam