-PenTeman-



Tindakan Pra Matang individu @ kumpulan warga UNiSEL...

Melihat kepada apa yang berlaku penulis mengklasifikasikan ini sebagai perbuatan bertujuan memalukan dan tindakan untuk mencuba merosakkan penulis...

Apapun tujuannya penulis tetap menganggap ia sebagai ugutan dan ancaman..Melihat kepada tindakan yang PRA matang ini penulis meletakkan satu andaian kepada si pelaku sebagai perintis "fitnah"..Cukuplah sekadar penulis dimalukan dengan cara sedemikian andai itu mampu membuatkan pihak itu puas dan berhenti daripada melakukan perkara sama kepada yang lain..Kerana bagi penulis ia sememangnya perkara yang memalukan..Apa pun ini sememangnya perkara yang tercapai dek akal penulis..

Sebagai bukti dalam membenarkan dakwaan penulis, Penulis ada turut sertakan gambar yang diambil berikutan bukti untuk tatapan anda...Lihatlah perbuatan PRA matang warga(individu @ kumpulan) UNiSEL….









Comments (10)

On November 11, 2009 at 2:27 PM , sha filan said...

nape gle beno smpai thp nie?
ugutan atas dasar?
xde moral lgsg!

 
On November 11, 2009 at 3:55 PM , skunksenn zone said...

yan..dat y malaysian need civic education subject to be teach in school...mmg patut ku proceed ngan topic nie kan...huhu
p/s: yb sabo aja la..adalah hukum karma dkt org yg buat cm2...

 
On November 11, 2009 at 11:50 PM , EPAL said...

assalmualaikum....

smpai begitu sekali... mgkin adakalnya kita x sdr kesalahan kita sndri...dan mgkin juga kita x sdr apa yang berlaku dkt kita atas kesalahn kita sndri ataupun kesalahn indvidu yang x berpuashati pada kmu.....

fkirla...

salam

 
On November 12, 2009 at 7:49 AM , Adiba zehan said...

tindakan yang sangat x bermoral dan memalukan!!!cobaaan..be strong...

 
On November 12, 2009 at 12:06 PM , Mohd.Fitri Alif Bin Mohd.Kasai said...

hihi....aper nk jd la budak unisel...lain kali kalau nk bg....bg la satu set....hahahah...jgn lupa bg kat aku skali....

 
On November 12, 2009 at 2:32 PM , SALSABILA HUMAIRAH IBNI SAFWATULLAH WALIUDDIN said...

Assalamualaikum...
Suatu tindakan yang amat memalukan...mengapa begitu murah nilai moral masyarakat UNISEL? Andai yang mencampakkannanya orang ISLAM kemana nilai AKHLAKNYA...andai kamu seorang BETINA mengapa perlu memalukan diri dengan mencampakkan COLI anda?Adakah nilaian diri anda begitu MURAH di mata masyarakat kampus? Buat mereka yang mengalami masalah PHD yang berselumat bersaarang di dalam hati...mengapa tidak berani bersemuka?Mengapa tindakan kurang berakal yang dipilih?Selayaknya anda belajar menjadi binatang jika hidup bertopengkan binatang.Buat adik ku SHAHIMI, teruskan perjuangan...jangan dilayan ugutan macam ni...semuanya kerja kanak-kanak hingusan yang secara tidak sengaja termasuk kemenara GADING...tujuannya bukan ingin menjadi PARA ILMUWAN tetapi menjadikan IPT sebagai platform berpeleseran dan menjual maruah diri kelembah kehinaan...JANGAN LAYAN...APA YANG PENTING LAWAN TETAP LAWAN...TEGAKKAN YANG HAQ WALAUPUN IANYA PAHIT...KERANA SYURGA ITU INDAH....INGAT!!!!PERJUANGAN KAMU BARU BERMULA

 
On November 14, 2009 at 2:54 PM , Abby said...

salam...kepala otak dia letak coli atas kete..anak spe r nie..menangis mak bapa dia klau tahu..pape pun myfrenz hope ko sbar je..nie dugaan..klau dh lebih2 sgt bgtaw aku..aku leh tlong ko..aku seniase kat balakng ko sahabaku...

 
On November 14, 2009 at 5:46 PM , jentayu said...

salam.

first of all, sabar mushariff, relax. Ni namanya dugaan. Tp mmg kurang ajar la org yg letak coli saiz gedabak kt atas keta ko. Memang x de moral la org tu.

bawak bnyk bersabar, setiap tanggungjawab yg kita galas mesti ade dugaan yg melintang dihadapan kita.

jgn gentar, kawan2 ada untuk membantu.

 
On November 23, 2009 at 3:14 AM , Healmie a.k.a BuRN said...

Hahaha...aku gelak je tgk gambar 2. Siap ada no plet skali, memang pasni smua target kete 2 je.

Pengalaman senior ko ni taknak tanya? Jeff pun xtau, xpenah citer kat dia. Kalu xberani mmg xleh buat keje ni hahaha.

http://pandaisimpan.blogspot.com
http://pandaipandai.blogspot.com

wassalam

 
On February 4, 2010 at 11:02 AM , NAZRULLAH BIN JAMALUDDIN (017-2029303) said...

SEMOGA PERBUATAN JAHAT ITU AKN DIBALAS OLEH YG MAHA ESA...
SAYA MENYOKONG SAUDARA SBGI PEMIMPIN UNISEL YANG TERBAIK DI MATA PARA MAHASISWA...
SEKIAN...