-PenTeman-

Salam perjuangan kepada PEJUANG-PEJUANG MAHASISWA seluruh DUNIA.Setelah aku menghabiskan focus dalam menelaah pelajaran kini aku mula terpanggil untuk menulis dan melayangkan pena untuk bersama-sama pejuang-pejuang yang lain dalam menyata SOKONGAN dan MEMPERJUANGKAN hak-hak 4 MAHASISIWA UKM yang bakal dihadapkan PERTUDUHAN di MAHKAMAH UKM pada 4 jun 2010 ini.Aku akan MENYATAKAN sokongan penuh kepada 4 mahasisiwa yang bakal didakwa…Walauapa pun Taruhan , walau apa pun KESAN LAWAN TETAP LAWAN..Aku juga mengambil kesempatan ini untuk MENGUCAPKAN TAHNIAH kepada saudara Hilman Idham,saudara Ismail Aminuddin,saudari Azlin Shafina Adzha dan saudara Woon King Chai kerana keberanian mereka member message jelas kepada PIHAK tertentu bahawa KINI MAHASISWA sudah bangkit MENYATA HAK dan AUTORITI..Jangan sesekali menindas MAHASISWA kerana ;

“Jangan dicabar MAHASISWA..Jiwanya BESAR dan MERAH!!
RESAM MAHASISWA JIKA DIsekat MELAWAN di tahan Mengganas.

Ditanya MENJAWAB..Dipukul MEMBALAS!!!”

Muhammad SHAhimi aRIFFin (mushariff)

Universiti Indusri Selangor (UNiSEL)

Aku... MENYELAR TINDAKAN KECUT PENGAMAL UNDANG2 HUTAN BELANTARA!!!
Tindakan Si BACUL dan PENGECUT "MENGIKUT tanpa MENYOAL"!!!

Mengapa MAHASISWA dilayan zalim dan Tiada pertimbangan..Aku mengutuk dan mengkritik sekeras-kerasnya tindakan HEP UKM dalam mengheret keempat-empat MAHASISWA UKM ke mahkamah UKM tanpa menimbang sebarang BUKTI dan GESAAN!!!

Aku seru seluruh MAHASISWA menyata sokongan kepada KEEMPAT-EMPAT MAHASISWA UKM dalam MENGGESA PERTUDUHAN DIGUGURKAN!!!

Tiada sebarang kata yang DiGENTAR melainkan MAHASISWA BANGKIT MENENTANG~

Comments (0)