-PenTeman-

Assalammualaikum...

Melihat kepada Kenyataan Yang DiPertua Majlis Perwakilan Mahasiswa Universiti Malaya (MPMUM) bertarikh 1 November 2010 pada jam 10.34 am di laman sesawang MalaysiaKini yang saya sifatkan sebagai kenyataan bersifat "Hamba Kerajaan" atau
"BerJiwa Abdi", dimana didapati bahawa kenyataan beliau seolah-olah menyokong aspirasi kerajaan yang menyimpang dari norma-norma agama dan budaya.

Ada beliau mengatakan bahawa;

Saya juga berpendapat ini juga satu langkah yang cukup bijak bagi mengatasi gejala-gejala negatif yang timbul apabila hiburan disekat sekeras-kerasnya oleh pihak tertentu. Mereka tiada tempat untuk berhibur, dan keadaan inilah yang akan menyebabkan berlakunya masalah seperti pusat-pusat hiburan haram dan gejala lepak di jalanan.

YDPMPMUM 2010

Ini merupakan kenyataan Pemimpin yang Tidak tahu soal agama apatah lagi soal hukum hakam agama.Saya sangat malu dengan kenyataan Pemimpin yang Jumud dan berpemikiran sempit lantas sanggup meletakkan islam sebagai agama yang hina dan rendah!!

Inikah Bakal Pemimpin akan datang??
Inilah Dia Pimpinan Aspirasi yang Merupakan Agen PEMBODOHAN KERAJAAN..

Memijak-mijak agama demi kepentingan perkara lain...Soal Agama bukan Permainan..Soal agama soal akidah, soal iman..Jangan kerana Semangat "Jiwa Abdi" lantas Islam DiTolak Tepi..

Marilah seluruh mahasiswa MENYOKONG dan MENGUNDI Pimpinan Pro MAHASISWA yang akan mengenegahkan SOAL maruah dan Kebajikan MAHASISWA..

Saya selar tindakan PIMPINAN MPMUM yang menyokong aspirasi Kerajaan yang saya klasifikasikan sebagai BODOH dan tidak sepatutnya diSokong oleh golongan Terpelajar (MAHASISWA).

BangkitLah Mahasiswa dari DiTindas!!~


MUhammad SHAhimi aRIFFin (mushariff)
Universiti Industri Selangor (UNiSEL)

Comments (4)

On November 8, 2010 at 9:01 PM , yahiko said...

bapak bodo YDP UM...

 
On November 8, 2010 at 9:03 PM , Anonymous said...

betul2...
ape lah x takot dosa agaknya...
bila dah terlalu sgt pikir pasal duet mcm tu lar jadinya manusia skang nie...

 
On November 9, 2010 at 9:46 AM , MUhammad SHAhimi aRIFFfin(mushariff) said...

Inilah Peranan Mahasiswa, Memilih Pemimpin yg sesuai untuk Memimpin!!~

Jgan salah memilih sudah!!~

 
On November 9, 2010 at 4:23 PM , Anonymous said...

tak takut azab dari Allah ke? bercakap tanpa berfikir. malu ako sebagai mahasiswa, bila seorang YDP bercakap macam tu. malu juga ako sebagai seorang ISLAM, bila seorang ISLAM yang lain menggunakan kepentingan sendiri untuk menyokong sesuatu yang mungkar. nauzubillah~