-PenTeman-

Assalammualaikum...


Alhamdulillah.,, setelah sekian lama di Belenggu Kepayahan dan tekanan, Akhirnya aku pulih walaupun bukan secara Total atau sepenuhnya..Kini aku sibuk dengan Pengakhiran Pengajian ku di UNiSEL..

Ingin sekali ku tinggalkan KENANGAN yg menyakitkan ini...Terima Kasih UNiSEL kerana memberiku ruang dan peluang Untuk mengekspresikan Perjuangan...Walau setiap perjuanganku di"Benci" dan tidak di"Fahami" sesetengah pihak, namun aku berbangga dengan apa yg kami lakukan..sekurang-kurangnya apa yg kami lakukan adalah untuk Mahasiswa/i UNiSEL dan bukan bertujuan Individualisme..Terima Kasih Sahabat-sahabat Perjuangan GRM dan semua samada "pernah" terlibat secara langsung atau "tidak" dengan perjuangan diri ini...

Pada pengakhiran Pengajianku aku disibukkan dengan Tugasan atau Project Paper yang mana tajuknya "Fibonacci Sequence & Golden Ratio" dicadangkan sahabat dalam Perjuangan iaitu Mohd Kurniawan Johari..Terima Kasih sahabat yang sentiasa faham akan diri yg lemah dan tak terdaya ini..

Apa pun aku suka ngan tajuk yang bakal aku rungkai dan cungkil ini..Aku mengharapkan dengan apa dugaan yang menimpa membuatkan aku kuat dalam menerima Tekanan melaksanakan tanggungjawab menyiapkan Project Paper ini...

MUhammad SHAhimi aRIFFin (mushariff)
Universiti Industri Selangor (UNiSEL)

Comments (0)