-PenTeman-

Assalammualaikum...

Berikutan Kemenangan Calon Pro-Mahasiswa UNiSEL dalam pilihanraya kampus (PRK) yang berlangsung pada 26 Januari 2011 semalam, saya MUhammad SHAhimi aRIFFin (mushariff) mengucapkan Ribuan terima kasih kepada insan-insan yang disayangi dan dicintai iaitu Jentera-Jentera PRK sepanjang tempoh Pilihanraya Kampus Berlangsung.Ucapan terima kasih ini juga saya panjangkan kepada Serikandi Agong Pro-Mahasiswa Pn. Juju bersama Suami yang sanggup bersama-sama memperjuangan KEMENANGAN Pro-Mahasiswa dikampus UNiSEL Bistari Jaya ini.

Selain itu juga ingin saya mengucapkan ribuan yang terhingga kepada semua Pengundi-pengundi yang memberikan kepercayaan yang tinggi kepada diri yang lemah dan serba kekurangan ini.Kepada Pensyarah-pensyarah yang faham dengan perjuangan yang aku bawakan, Terima kasih dengan kerjasama yang diberi.

Perjuangan aku UNTUK MAHASISWA adalah jelas, Soal HAK tiada Kompromi!!!Mahasiswa adalah aku dan aku Adalah MAHASISWA..Segala HAK mahasiswa HARUS dipulangkan..Jangan dinafi HAK KAMI MAHASISWA!!!

Pendirian ku jelas!!

"PERUBAHAN HARUS DIDESAK, BUKAN DITUNGGU"

Selari dengan Prinsip hidupku

"Menolak Kesempurnaan, Mengharap Perubahan"

Amaran Kepada sesiapa yang berniat Menafi HAK MAHASISWA;

Jangan dicabar MAHASISWA..Jiwanya BESAR dan MERAH!!

RESAM MAHASISWA :

"JIKA DIsekat MELAWAN di tahan MENGGANAS..
...Ditanya MENJAWAB..Dipukul MEMBALAS!!!"

Aku MENYELAR TINDAKAN KECUT
PIHAK yg MENGAMAL UNDANG2 HUTAN BELANTARA!!!

Tindakan BACUL dan PENGECUT pihak yg "MENGIKUT tanpa MENYOAL"!!!

INI HARUS JELAS!!!!~


MUhammad SHAhimi aRIFFin (mushariff)
Universiti Industri Selangor (UNiSEL)

Comments (1)

On January 28, 2011 at 11:37 PM , faith Lee said...

tahniah shahimi..i got ur back;)